Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Pangestu 't Saotohuisje. Meer weten? Ontdek meer
C
22 jun 2026 om 9:19
Rijst was beetje droog
Ingrid
21 jun 2026 om 19:37
Heerlijk!
Wendy
20 jun 2026 om 21:45
Altijd smakelijk
Senaida
19 jun 2026 om 11:30
Het enige positieve dat ik kan zeggen is dat het eten nog lang warm was nadat het was geleverd. De pastei was gevuld met iets dat in een loempia hoorde zitten. De bakkeljauw bij de telo was niet lekker gekruid en de nasi was gewoon zoute bruine rijst
Elise
18 jun 2026 om 21:57
Heerlijk en snel!
Juliejet
13 jun 2026 om 19:18
Was heel lekker.
Wendy
13 jun 2026 om 15:08
Altijd smakelijk
Janine
5 jun 2026 om 21:04
Bledders, 1e dag goed andere dag kut. playen uit een pakje, niet gebakken en gwn bovenop de deksel gekwakt met een half vershoudfolietje erover heen een pasteitje half koud, zuur direct in bakje met vulling... En dan sorry werkt iemand nieuw..tf
Rachel
2 jun 2026 om 21:22
Lekker veel lekkers!
N
2 jun 2026 om 17:58
Super lekker
Janine
30 mei 2026 om 14:24
Heerlijk warm, perfect gekruid, verse roti plaat gekregen, heldere authentieke saoto al 10+jaar bestel/haal ik bij jullie en nog nooit ontevreden geweest. Echt toppers!